Autor Wiadomość
screem
PostWysłany: Pon 13:21, 15 Sty 2007

moim realnym marzeniem jest VW BORA ! a nie realnych mam duzo potem je przedstawie !
GRAVE
PostWysłany: Sob 11:04, 13 Sty 2007

Blue_Light_Colorz_PDT_10 kozacki ten jaguar Blue_Light_Colorz_PDT_10
SeBo
PostWysłany: Sob 9:28, 13 Sty 2007

Jaguar C-XF : D













V8, 4,2litra, 420KM, 290 km/h

Video:

http://youtube.com/watch?v=X5U6XC3p6B0

http://youtube.com/watch?v=pOIH5i2AoYc

http://youtube.com/watch?v=5hcAsdSXoDU

Cos pieknego...
M@doxX
PostWysłany: Śro 12:04, 03 Sty 2007

jeszcze poświece posta kolejnemu "rzeznikowi"---->TVR SAGARIS Blue_Light_Colorz_PDT_07 zobaczcie sami









M@doxX
PostWysłany: Śro 11:41, 03 Sty 2007

Zefel1981 napisał:
Taaak!!!!!!! DB9 jest cudowny. Nie ma słów

Niestety pozostanie tylko w marzeniach

heh spokojnie to tylko jakies 140.000 funciakow pareeee lat zbierania Blue_Light_Colorz_PDT_09
::Screw::
PostWysłany: Śro 7:44, 03 Sty 2007

Ja uwielbiam tego typu auteczka...





No i oczywiście Chevrolet Corvette ahhh

aż po teraźniejsze wersje :)
ps. niestety nie posiadam fajnych fotek...
Zefel1981
PostWysłany: Śro 4:57, 03 Sty 2007

Taaak!!!!!!! DB9 jest cudowny. Nie ma słów

Niestety pozostanie tylko w marzeniach
M@doxX
PostWysłany: Wto 22:08, 02 Sty 2007

mesie sa oki ale ja wole osobiście Brytyjska motorozacje na tyle na ile jest ona jeszcze brytyjska bo jak wiemy wiele firm zostalo kupine przez obce koncerny ,ale nie ma co ASTON MARTIN DB9 rzadzi na calej lini ale to tylko moje zdanie a tu pare fotek







enssne
PostWysłany: Wto 15:52, 02 Sty 2007

"ja jestem wychowany na niemieckiej szkole... jakiś mrec" :teeth: :wink:

Tak jak kiedyś pisałem na starym forumie...

CLS 500















Beż żadnych tuningów itd...
Chyba ,że w środku ;)
Choć środek też pieści oko i nie tylko...
Limuzyna ... z klasą ...
Ale wygląd "normalnego" auta...
Do tego ta genialna marka...
Która powoduj ciarki na plecach...

Mercedes Benz...

Heh...

Cudo 8)

Cytat:
Klasa CLS - o jedną generację dalej niż inne auta w segmencie coupé

Rusza sprzedaż dwóch modeli nowej Klasy CLS Mercedes-Benz: CLS 350 wyposażony w nowy, mocny silnik V6 i siedmiobiegową automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC kosztuje 304 300 zł, model CLS 500 z silnikiem V8 producent samochodów ze Stuttgartu oferuje za cenę 369 100 zł.

Klasa CLS prezentuje nowatorską koncepcję pojazdu, łączącą elegancję i dynamikę coupé z komfortem i funkcjonalnością limuzyny. Przestrzeń, pojemność bagażnika i możliwości wykorzystania w życiu codziennym odpowiadają standardowi limuzyny, podczas gdy w fascynującej stylistyce dominuje emocjonalny charakter coupé. Dzięki temu niepowtarzalnemu zestawieniu Klasa CLS wyprzedza obecną ofertę w segmencie coupé o jedną generację.

Nowatorskie są również zastosowane rozwiązania techniczne: Oprócz adaptacyjnych poduszek powietrznych przednich, bocznych i nadokiennych, w nowym Mercedesie coupé dostępne są, w opcji, również systemy wspomagające, takie jak KEYLESS-GO, LINGUATRONIC, COMAND APS, bi-ksenonowe reflektory z aktywnym układem oświetlenia w postaci świateł skrętnych i dynamiczne, wielokonturowe siedzenia. W modelu CLS 500, komfort na poziomie Klasy S zapewniają między innymi seryjnie montowane zawieszenie pneumatyczne AIRMATIC DC oraz czterostrefowa klimatyzacja THERMOTRONIC.

Dzięki jedynej w swoim rodzaju syntezie coupé i limuzyny, nowa Klasa CLS oferuje znacznie więcej niż inne coupé. Mercedes-Benz potwierdza tym samym swą rolę marki wyznaczającej trendy dla nowych rozwiązań w przemyśle motoryzacyjnym. Wyszukana stylistyka coupé i wyznaczająca kierunki rozwoju technologia przemawiają przede wszystkim do tych kierowców, dla których auto i jazda są prawdziwą pasją.

Komfort i przestrzeń w standardzie limuzyny
Czterodrzwiowa koncepcja coupé umożliwia wygodne wsiadanie i wysiadanie również pasażerom jadącym z tyłu. Siedzą oni na komfortowych pojedynczych fotelach i mogą cieszyć się dużą swobodą ruchów. Odległość między przednimi i tylnymi fotelami wynosi 829 mm, znacznie więcej niż w porównywalnych limuzynach. Podobnie jest w przypadku szerokości wnętrza na wysokości ramion i łokci (1422 i 1464 mm). Fotele dla kierowcy i pasażera o nowej konstrukcji są elektrycznie sterowane; mogą być wyposażone, na życzenie, w aktywną wentylację, w opcji dostępne są również dynamiczne fotele wielokonturowe.

Pojemność bagażnika sięgająca 505 litrów (metoda mierzenia VDA) sprawia, że nowa Klasa CLS przewyższa inne coupé i niektóre limuzyny.

Mocne sześcio- i ośmiocylindrowe silniki do wyboru
Oba dostępne w Klasie CLK silniki wyróżniają się niepowtarzalną charakterystyką pracy w zakresie mocy i momentu obrotowego, zapewniając dynamiczną, sprawiającą przyjemność jazdę. CLS 350 oferowany jest z nowym silnikiem V6 o mocy 200 kW/272 KM rozwijającym maksymalny moment obrotowy równy 350 niutonometrów już od 2400 obrotów na minutę. Są to doskonałe wartości dla tej pojemności skokowej.

Pracujący doskonale w każdym zakresie prędkości obrotowej silnik V8 pracuje harmonijnie z nową, siedmiobiegową, automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC, należącą do seryjnego wyposażenia Klasy CLS. Jest to pierwsza na świecie tego typu przekładnia zastosowana w samochodzie osobowym. Poprawia ona znacznie przyspieszenie i przyczynia się do optymalnego zużycia paliwa w CLS 350.

Sześciocylindrowe coupé Klasy CLS wyposażane jest seryjnie między innymi w automatyczną klimatyzację THERMATIC, stereofoniczne radio, parametryczny układ kierowniczy, pokrytą skórą kierownicę, 17-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich z szerokimi oponami o wymiarach 245/45 R 17.

Dzięki swemu 5,0-litrowemu silnikowi V8, nowy CLS 500 pod względem mocy odpowiada rasowym samochodom sportowym, oferując jednocześnie komfort typowy dla wyższej klasy limuzyn z silnikiem ośmiocylindrowym. Jednostka napędowa posiada moc 225 kW/306 KM i przekonuje swym maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 460 niutonometrów, zapewniającym duże przyspieszenia na każdym biegu. W znacznym stopniu do tych osiągów przyczynia się również montowana seryjnie siedmiobiegowa, automatyczna skrzynia biegów.

Wyposażenie seryjne CLS 500 (w porównaniu z CLS 350) obejmuje dodatkowo pneumatyczne zawieszenie AIRMATIC DC, komfortową klimatyzację THERMOTRONIC oraz 18-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich z szerokimi oponami o wymiarach 245/40 R 18.

Ekskluzywny CLS 55 AMG dostępny od wiosny 2005
Od wiosny 2005 roku w sprzedaży pojawił się również model AMG Klasy CLS z silnikiem o mocy 350 kW/476 KM. To coupé o dużej mocy z 5,5-litrowym doładowywanym silnikiem V8, posiada między innymi seryjnie montowane sportowe fotele AMG z tapicerką skórzaną Nappa, bi-ksenonowe reflektory z aktywnym układem oświetlenia w postaci świateł skrętnych i pięciobiegową, automatyczną skrzynią biegów z funkcją SPEEDSHIFT.








Po prostu limuzyna z "kopem" :badlove:

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.03